wtorek, 3 stycznia 2012

Pudełka i albumy - mój scrapbooking


Witam Was serdecznie,

Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak wiele przemiłych i pozytywnych komentarzy
odnośnie mojej "metamorfozy kuchni" :)
Mam nadzieję,że dałam Wam choć iskierkę inspiracji i zapału do takiego przedsięwzięcia !
Dzisiaj chciałam zaprezentować swoją małą pasję jaką jest scrapbooking.
Pudełka na zdjęcia i albumy tworzę na zamówienie bardzo zdolnej i kreatywnej
Pani Fotograf - Beaty Klepaczewskiej
Moje rękodzieło jest jednym z produktów  jakie Beata oferuje swoim klientom
w ramach zamówionych sesji fotograficznych :)
W pudełeczkach Klienci otrzymują płyty ze zdjęciami a albumy są
tworzone głównie dla Młodych Par :)
Tworzę również kartki okolicznościowe i zaproszenia.

















Kartki okolicznościowe






Pudełeczko - bon prezentowy







Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)




4 komentarze:

  1. ile musisz mieć cierpliwości.
    kuchnię mam nadzieję, że zobaczę w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te albumy i pudełeczka. Jesteś bardzo kreatywna. Zapraszam do mnie na oglądanie ramki od Ciebie w moim domku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne,klimatyczne rzeczy robisz.Serducha to moje ulubione.Pozwolisz,że będę wpadać i podglądać?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...