wtorek, 27 marca 2012

Bony prezentowe - na sesje fotograficzne


Dzisiaj przedstawiam nową serię bonów podarunkowych,
które wykonałam na zamówienie Pani Fotograf Eweliny Barańskiej
z którą mam przyjemność współpracować od niedawna.
Te piękne fotogarfie zostały wykonane przez Ewelinę za co jej z całego serca dziękuję !

Zapraszam również na bloga Eweliny !

Bony podarunkowe na sesje dziecięce prezentują się tak...




















Który bon według Was jest najciekawszy....? ;)


WSZYSTKICH KTÓRZY PRAGNĄ MIEĆ W SWOJEJ OFERCIE

BONY PODARUNKOWE ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY !

Do każdego zlecenia podchodzę bardzo indywidualnie
i staram się aby każdy projekt był wyjątkowy !

Pozdrawiam,


6 komentarzy:

  1. fajniutkie, mi najbardziej w oko wpadło zaproszenie "Radosław" i ostatnie z konikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. utrzymane w pastelach, wyglądają pięknie i niewinnie jak dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc prezentów od zajączka
      co kwiatuszka trzyma
         w rączkach
      Wielu wrażeń,mokrej głowy
      w poniedziałek dyngusowy.
       Życzę jaja święconego
      i wszystkiego najlepszego!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulo, zdecydowanie ten ostatni! jest przesłodki!!
    uscisków moc i wszystkiego dobrego na świeta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrych, spokojnych, rodzinnych Świąt życzy:
    Dom pod Dobrą Nowiną.
    DLA MNIE OSTATNI, MÓGŁBY BYĆ W NAJRÓŻNIEJSZYCH KOLORACH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :)
    Dodaję do obserwowanych.
    NAjłądniejsze dla mnie to 3 zdj.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...