piątek, 21 października 2011

Koniki ręcznie malowane


Dzisiaj chciałam zaprezentować serię drewnianych świątecznych
koników, które ręcznie malowałam i ozdabiałam.
Koniki występują w dwóch rozmiarach i dwóch kolorach.
Możliwości ich ozdabiania jest bardzo wiele.
Jeżeli ktoś chciałby np. wymieszać jeden wzór z drugim to nie ma problemu !
Koniki są malowane i ozdabiane techniką decoupage'u  oraz stemplami i koronką.


KONIKI WYKONUJĘ NA ZAMÓWIENIE !











































WYMIARY:

DUŻY:  28x12,5x7cm
MAŁY: 16x10x5cm

CENA:
DUŻY: 28 + PRZESYŁKA
MAŁY: 20 + PRZESYŁKA

PRZESYŁKA:
9,50 paczka pocztowa ekonomiczna
11,00 paczka pocztowa priorytet
10,50 paczka pobraniowa ekonomiczna
13,50 paczka pobraniowa priorytet



7 komentarzy:

  1. patataj patataj...
    one są przepiękne, narobiłam sobie chętki - chyba się uśmiechnę do Ciebie i napiszę - po wypłacie, hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, jak się zdecyduję, który najlepszy to się odezwę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Ci wyszły:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż mogę dodać więcej, poza tym, że piękne są :) i już mam na oku jednego :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...